پهلودهی 10 کشتی حامل کالای اساسی در بندر شهید رجایی/ تخلیه 400 هزار تن گندم در فروردین ماه ۱۴۰۱

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در فروردین ماه امسال 10 فروند کشتی حامل انواع کالای اساسی در بندر شهید رجایی پهلودهی شده که از این تعداد 6 کشتی محصول استراتژیک گندم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  از ابتدای فروردین امسال تاکنون، 10 فروند کشتی حامل 598 هزارو 901 تن انواع کالای اساسی در بندر شهید رجایی پهلودهی شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 162 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

از 10 کشتی پهلودهی شده در بندر شهید رجایی، شش کشتی حامل 396 هزارو 318 تن گندم بوده که 2 فروند از این شناورها هم اکنون در حال تخلیه گندم‌های وارداتی خود هستند. همچنین طی این مدت 98 هزار و 683 تن کود، 71 هزارو 500 تن ذرت و نیز 32هزار و 400 تن روغن وارد بندر شهید رجایی شده‌ است. 

در حال حاضر نیز ۳ فروند کشتی در مجموع حامل 162 هزارو 211 تن گندم و برنج در لنگرگاه بندرعباس درحال طی کردن فرآیند اسنادی خود هستند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجوز احداث و بهره‌برداری از ۱۹ سازه‌ ساحلی و دریایی در خوزستان صادر شد

پ اردیبهشت 8 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مجوز ۱۹ سازه ساحلی و دریایی در سواحل استان خوزستان در سال ۱۴۰۰ بر اساس الزامات و مقررات ملی و بین المللی و تأیید کارگروه بازرسی و نظارت بر سواحل استان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]
مجوز احداث،۱۹ سازه‌ ساحلی و دریایی،خوزستان،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: