صادرات محموله فرآورده های تولیدی مجتمع سنگان خواف برای اولین بار از بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین شهدادی با اعلام این خبر افزود: امکانات بندر چابهار در پهلودهی کشتی هایی با ظرفیت ۱۰۰ هزارتن و نرمهای بارگیری کالای فله به میزان ۲۰ هزار تن در روز؛ موجب انتخاب بندر چابهار توسط صادر کنندگان کالاهای پر تکرار صادراتی برای صادرات فرآورده های فله معدنی و مصالح ساختمانی از طریق بندر چابهار شده است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان، ارائه تخفیفات هوشمند و هدفمند خصوصاً تخفیفات و معافیت‌های انبارداری کالاهای معدنی و مصالح ساختمانی را از ابزارهای تشویقی برای صادرکنندگان کالا از طریق بندر چابهار عنوان کرد.

شهدادی صادرات محموله های حجیم را فرصت بسیار خوب برای تامین کامیون در مسیر چابهار به مبادی و مقاصد انتقال کالا برشمرد که بخش عمده ای از مشکلات بار یک سر ناوگان حمل زمینی متردد در این مسیر رفع شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با پیگیری اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران محقق گردید: بروزرسانی قیمت های پایه گمرکی انواع میگو و کنسرو و ماهی تون

ش اردیبهشت 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به اطلاع می رساند با توجه به درخواست صادرکنندگان محترم محصولات شیلاتی و با توجه به رسوب میگوی تولید شده سال قبل در انبارها به ویژه سایزهای درشت و همچنین بازارسازی محصول کنسرو ماهی تون در کشورهای همسایه، قیمت­های پایه گمرکی این دو کالا در سایت […]

همچنین بخوانید: