آغاز مرحله اجرایی لایروبی بندرگاه شیو در شهرستان پارسیان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرحله اجرایی لایروبی و تعمیق حوضچه بندرگاه شیو در شهرستان پارسیان آغاز شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی ران درباره لایروبی و تعمیق حوضچه بندرگاه شیو در شهرستان پارسیان، اظهارداشت: مقدمات اداری و تجهیز کارگاه طرح عملیات لایروبی بندرگاه شیو از توابع شهرستان پارسیان انجام و بزودی مرحله اجرایی لایروبی و تعمیق حوضچه آن بندر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای انجام وظایف سازمان بنادر و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از نظر تامین ایمنی تردد ناوگان تجاری دریایی کشور انجام می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مدت زمان عملیات اجرایی این طرح را حدود پنج ماه اعلام کرد و افزود: پس از این امر، امکان پذیرش شناور تا آبخور ۴ متر فراهم خواهد شد.

بندر شیو از بنادر قدیمی استان هرمزگان است که تا پیش از سال ۹۷ در زمینه تجارت کالاهای ملوانی فعالیت داشته است.این بندر در غرب استان هرمزگان(با فاصله ۳۵ کیلومتری از شهر پارسیان و ۱۸۵ کیلومتری از بندر لنگه) تا کشور قطر ۱۱۸ مایل دریایی(هر مایل معادل ۱,۸ کیلومتر) فاصله دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر مسافری شهید ذاکری قشم تعطیل شد

ی اردیبهشت 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم اعلام کرد: بندر مسافری شهید ذاکری به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریایی از ساعت ۱۶ و ۳۰ عصر شنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) تا اطلاع بعدی تعطیل شد. به گزارش تین نیوز، علی اشتری افزود: با توجه به پیش بینی […]

همچنین بخوانید: