تولید گرانول پی ای تی اوریجینال فود گرید در بندر خرمشهر/حمایت همه جانبه بندر خرمشهر از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران

زمان مطالعه: 1 دقیقه



اولویت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در فعالیت های اقتصادی و صنعتی است و به صورت جدی از سرمایه‌گذاران حمایت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بندر خرمشهر با قرار گرفتن در منطقه آزاد اروند و همجواری با کشورهای همسایه و داشتن امکانات و زیرساخت‌های به روز از ظرفیت‌های کم‌نظیر و مناسبی برخوردار است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن برای رونق و توسعه استفاده کنند.

 

اولویت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری در فعالیت های اقتصادی و صنعتی است و به صورت جدی از سرمایه‌گذاران با تسهیل کسب و کار و ارائه مشوق‌های لازم حمایت می‌شود.

 

بخش خصوصی برای تولید پی ای تی رزین اورجینال فود گرید در بندر خرمشهر، اقدام کرده، این طرح به منظور بسته‌بندی مواد غذایی از پسماند پی ای تی است. هدف از این طرح تولید گرانول پی ای تی اوریجینال فود گرید به‌ منظور استفاده در صنایع بسته بندی   مواد غذایی شامل آب، نوشابه و… با استفاده از پسماندهای به جا مانده از نوشیدنی است. 

 

بازار هدف طرح تولید گرانول پی ای تی اوریجینال فود گرید در کشورهای چین، ترکیه و سایر کشورهای منطقه و همسایه است؛ تاکنون ۲۵ درصد از تجهیزات و ماشین آلات لازم برای اجرای طرح وارد بندر خرمشهر شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشریح فعالیت‌های سازمان بنادر در حوزه ساخت تجهیزات بومی/ ارسال پیام‌های هواشناسی و هشدارهای دریای خزر با دستگاه کاملا ایرانی فراهم شد/ عزم سازمان بنادر برای استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان در حوزه تجهیزات

ش اردیبهشت 24 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی با تشریح فعالیت‌های این سازمان در حوزه ساخت تجهیزات بومی، ‌گفت: امکان ارسال پیام‌ های هواشناسی و هشدارهای دریای خزر با دستگاه کاملا ایرانی فراهم شد. آیت‌اله رضازاده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان […]
آیت‌اله رضازاده ،مدیرکل تامین و مهندسی تجهیزات، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: