سه طرح بندری در بنادر غرب هرمزگان به بهره‌برداری رسید/ ایجاد اشتغال و ارتقا کیفیت خدمات رسانی در دستور کار

زمان مطالعه: 2 دقیقه



همزمان با آغاز دهه کرامت سه طرح اجرا و نصب بولارد، زیرسازی و اجرای آسفالت روی موج شکن و اجرای سیستم های ایمنی اطفا حریق در بنادر غرب هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، قاسم عسکری نسب اجرای این سه طرح بندری در غرب هرمزگان با تکیه بر توان داخلی و در راستای افزایش ضریب ایمنی برای شناورها، ایجاد امنیت بر روی موج شکن‌ها و حوضچه بندر صورت گرفته است. 

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در تشریح این سه طرح گفت: اجرا و نصب 60 عدد بولارد برای پهلوگیری شناورها، اجرای آسفالت به طول یک هزار و 250 متر روی موج شکن شرقی بندر لنگه و همچنین اجرای سیستم‌های ایمنی اطفاء حریق با نصب ۱۰ تاور مانیتور و هیدرانت بر روی موج شکن ضلع شرقی و همچنین نصب سیستم روشنایی و دوربین مدار بسته بر روی موج شکن بندر مطابق با برنامه زمان‌بندی در بنادر غرب هرمزگان انجام و به شکرانه دهه کرامت مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

عسکری نسب هدف از اجرای این طرح‌ها را ارائه خدمات به شهروندان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی،  بسط و گسترش صادرات غیرنفتی، ارتقاء توان عملیاتی بنادر لنگه، افزایش ضریب ایمنی شناورهای سنتی مستقر در این بنادر، ارتقاء سطح ایمنی پهلوگیری کشتی‌ها و ارائه  خدمات مطلوب به ساحل نشینان و دریانوردان این شهرستان عنوان کرد .

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در تمامی مراحل با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از تولیدات ملی و مطابق با آخرین استانداردهای روز تهیه و اجرا شده خاطر نشان کرد: رونق بیشتر اقتصادی و اجتماعی منطقه و بهبود معیشت و زندگی ساحل نشینان همواره مد نظر بوده واجرای  این سه طرح نیز براساس همین راهبرد صورت گرفته است. 

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بابیان اینکه سیاست و رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی توسعه و گسترش طرح‌های زیرساختی در جهت رونق تجارت منطقهراست تصریح کرد  : تحقق این مهم در افزایش عملکرد فعالیت های بندری و دریایی غرب استان  و ایجاد اشتغال مولد همچنین فعال سازی بنادر کوچک که از پتانسیل‌های بلاقوه ای برخوردار هستند نقش  به‌ سزایی ایفا خواهد نمود .

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رهاسازی ۳۸۴ هزار قطعه بچه ماهی بومی در دریاچه سد حمیدیه

چ خرداد 11 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه مرین‌پرس/خوزستان رییس اداره شیلات حمیدیه از رهاسازی ۳۸۴ هزار قطعه بچه ماهی بومی در دریاچه سد تنظیمی این شهرستان خبر داد. سید موسی فاضلی راد در گفت و گو با مرین‌پرس اظهار کرد: هر ساله به منظور بازسازی ذخایر ماهیان بومی، رونق اقتصادی جامعه صیادی و […]

همچنین بخوانید: