آغاز تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات و شهرک های مسکونی بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به آغاز پروژه تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات بندر شهید رجایی و شهرک های مسکونی تابعه آن، گفت: پست های برق و زیرساخت های شبکه توزیع در حال اصلاح و بهسازی است و تصفیه خانه قدیم بندر نیز پس از گذشت 15 سال، نیمه نخست سال1400 راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی ران تاسیسات زیربنایی را از جمله مهم ترین مؤلفه های راهبردی ارائه خدمات در بزرگترین بندر تجاری ایران دانست و اظهار داشت: پروژه تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات مجتمع بندری شهید رجایی،بازسازی، بهسازی و رفع اشکالات مجموعه های تصفیه خانه ها و تمامی پست های برق با هدف بهبود کارایی، افزایش توان و عمر مفید شبکه، از ابتدای دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء سطح خدمات توزیع برق بندر شهیدرجایی با بهره گیری از روش های تعمیرات پیشگیرانه برای تحقق کمترین توقف پروسه توزیع برق، اصلاح ساختار و تعویض بخش بزرگی از قطعات فرسوده به انجام رسید و تابلوهای توزیع جدید و باکیفیت در پست های توزیع برق، جایگزین شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اجرای پروژه راه اندازی تصفیه خانه قدیم واقع در مجتمع بندری شهیدرجایی بعد از گذشت 15 سال، خاطرنشان کرد: از آغاز سال 1400، در راستای بهره مندی از آب باکیفیت برای مصارف فضای سبز و غیرشرب در قالب ترمیم، بهسازی، نوسازی و در نهایت راه اندازی تصفیه خانه قدیم، روند بازطراحی و اقدامات اولیه آن در قالب پروژه تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات این مجتمع بندری آغاز شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چین: مخالف هرگونه قلدری کشورها در امور دیگران هستیم

چ خرداد 26 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت چین روز چهارشنبه اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده در بیانیه مشترک ایالات متحده و اتحادیه اروپا را به شدت رد و محکوم می کند. به گفته «ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین، دولت پکن شدیدا […]

همچنین بخوانید: