جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده مهندسی دریا دانشگاه امیرکبیر برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان و آئین ورودی نودانشجویان دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع تحصیلی کارشناسی در سالن اجتماعات بهمن دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش مرین‌پرس، مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان و آئین ورودی نودانشجویان دانشکده مهندسی دریا در مقطع تحصیلی کارشناسی با حضور رئیس، استادان، مدیران دانشکده، مهمانان و خانواده‌های دانش آموختگان در سالن اجتماعات بهمن در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار گردید. 

دکتر حمید زراعتگر، رئیس دانشکده مهندسی دریا امیر کبیر در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین از تلاش، همکاری و صبر دانشجویان تشکر نمود و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

سازمان صنایع دریایی که حامی مالی این برنامه بود با پخش کلیپ و سخنرانی دکتر رشیدی معاون معاون تحقیقات و فناوری از دانشجویان برای همکاری دعوت نمود. 

در ادامه ویدئو کلیپ‌های گروه‌های آموزشی پخش و آیین فارغ التحصیلی مربوط به دانشجویان برگزار گردید. اجرای موسیقی، اهدای تندیس و لوح فارغ التحصیلی و عکس یادگاری از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی دریانورد

ش تیر 4 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی، روز جهانی دریانورد را به جامعه‌ دریایی و دست اندرکاران حمل و نقل دریایی کشور تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، در پیام علی […]
پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی دریانورد

همچنین بخوانید: