تخلیه و بارگیری کالا در بندر جاسک از مرز ۵۳ هزار تن گذشت/ رشد ۳۱۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر سیریک

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در سه ماهه نخست امسال بیش از ۵۳ هزار تن کالا در بندر جاسک و ۱۲ هزار تن کالا در بندر سیریک تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی تختی؛ مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان به عملیات تخلیه و بارگیری در بندر تیاب و سیریک اشاره کرد و گفت: طی سه ماهه سال جاری ۱۲ هزار و ۲۹۲  تن عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر  به ثبت رسید که رشدی ۳۱۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی همچنین از رشد ۱۸۶ درصدی عملیات  تخلیه و بارگیری در بندر تیاب خبر داد و گفت: در سه ماه نخست سال جاری ۴ هزار و ۵۹۸ تن کالا در این بندر جابجا شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان به حمل و نقل مسافری داخلی از طریق بنادر شهید حقانی و هرمز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد، ۷۶۰ هزار نفر مسافر به وسیله شناورهای مسافری از بندر شهید حقانی جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد رشد نشان می دهد.

محمدحسینی با اشاره به جابجایی مسافر از طریق بندر هرمز تصریح کرد: جابجایی مسافر در این بندر با ثبت آمار ۲۹۰ هزار نفر رشد ۱۴۷ درصدی نسبت به سه ماهه نخست سال قبل داشته است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آماده‌سازی پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بوشهر تا پایان مرداد/ آمادگی کامل برای پشتیبانی حداکثری از جام جهانی قطر در بخش مسافر و کالا/ اولین سفر دریایی از بوشهر به قطر تا پایان تابستان/ درخواست برای تردد شناورهای کروز در طول جام جهانی

د تیر 13 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر اعلام کرد: بخش دریایی پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بوشهر تا پایان مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد. محمد شکیبی نسب در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته […]
پایانه مسافری بین‌المللی دریایی ،بوشهر،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: