نشست مشترک معاونان وزرا برای تسریع در خروج کالاهای اساسی از بندر امام(ره)/ تدوین برنامه عملیاتی جامع و ضربتی برای خروج کالاهای اساسی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در نشست مشترک معاونان وزرای کشور، جهاد کشاورزی و مدیران کل وزرات‌های امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و صمت به میزبانی بندر امام خمینی(ره) چالش و راهکارهای تسریع در روند خروج و توزیع کالاهای اساسی بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محسن کوشش‌تبار؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و محمد آقامیری؛ معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی در نشست مشترک که به میزبانی بندر امام(ره) برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت ورودی کشتی‌های حامل کالای اساسی و آمار خروج کالاهای اساسی از طریق ناوگان جاده‌ای و ریلی و میزان کالای اساسی موجود در انبارهای مجتمع بندری امام(ره)، صحبت کردند و چالش‌های مرتبط با خروج کالاهای اساسی بررسی شد و اعضای نشست خواستار برطرف شدن هر چه سریع‌تر علل شدند.

در ادامه‌ بر تدوین برنامه عملیاتی جامع و ضربتی با هم‌افزایی تمامی عوامل اجرایی برای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تأکید شد.

تقویت مسیر ارتباطی بین بانک مرکزی و صاحبان کالای دولتی و بخش خصوصی، تجمیع فرآیند صدور مجوزهای ترخیص، بهره‌گیری مضاعف از  توان حمل و نقل ریلی در کنار افزایش توان حمل و نقل جاده‌ای، مقررات‌زدایی از روند تشریفات اداری و گمرکی، ارائه مشوق‌ها به رانندگان  برای جذب بیشتر به مبادی بارگیری کالاهای اساسی بخشی از جمله این راهکارها بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد 395 درصدی واردات کاغذ به بندر نوشهر در سال جاری

س تیر 14 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه واردات کاغذ به منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال جاری 395 درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در حاشیه تخلیه محموله کاغذ در بندر نوشهر، گفت: […]
محمد تقی انزان پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: