دیدار مدیر و معاونین بنادر و دریانور آبادان با امام جمعه آبادان/ یکی از منابع درآمد زا در منطقه و روستاهای آبادان تردد کشتی ها است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر و معاونین بنادر و دریانوردی آبادان با حضور در دفتر امام جمعه آبادان با حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان با بیان اینکه اقتصاد موضوع مهم کشور است و بنادر می تواند گوشه ای ازاین بار سنگین را به دوش بکشد، گفت: یکی از منابع درآمد زا در منطقه و روستاهای آبادان، تردد کشتی ها است، از اینرو ضرورت دارد، بنادر آبادان رونق بیشتری بگیرند تا شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

کامبیز مالکی زاده؛ مدیر بنادر و دریانوردی آبادان نیز گفت: این منطقه و بنادر آن دارای ظرفیت بسیار خوبی است و چنانچه متولیان امر همه با هم به اجماع و تصمیم واحدی برسند، با بهره مندی خوب از این ظرفیت قوی، هزاران نفر از بیکاری رها می شوند.

وی اضافه کرد: در گذشته حدود ۴۰۰ شناور در آبادان وجود داشته ولی اکنون آمار به ۳۰ شناور کاهش یافته است، اگر این لنج ها و شناورها بازگردند اشتغال خوبی ایجاد خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعیین مهلت سه ماهه برای عملیاتی شدن شناور دریاپاک در بوشهر/ روند ساخت ۱۸ شناور راهنمابر و یگان گشت بنادر ارزیابی شد

س تیر 14 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه سازمان بنادر و دریانوردی، برای عملیاتی شدن شناور دریاپاک بوشهر، مهلت سه ماهه تعیین کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  مجید علی نازی؛ معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از اسکله شهید محلاتی بوشهر با بیان اینکه […]
تعیین مهلت سه ماهه برای عملیاتی شدن شناور دریاپاک در بوشهر/ روند ساخت ۱۸ شناور راهنمابر و یگان گشت بنادر ارزیابی شد

همچنین بخوانید: