مسابقات تخصصی ورزشی کارکنان یگان حفاظت سازمان بنادر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مسابقات تخصصی ورزشی کارکنان یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی که از 16 الی 18 آبان در مشهد مقدس برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

در این دوره از مسابقات  تیم‌های بندر امام خمینی(ره)، بندر امیرآباد و بندر نوشهر به ترتیب مقام اول تا سوم را در رشته تیمی کسب کردند.

 

در رشته آمادگی جسمانی در رده سنی 32 سال و پایین‌تر آقایان محمدرضایی از بندر امیرآباد، جواد ربیع پور از بندر نوشهر، امیر برزکار از بندر رجایی حائز رتبه اول تا سوم شدند.

 

در رده سنی  33 الی 37 سال نیز آقایان محمدمهدی قاجار از بندر امیرآباد، احسان زندی از بندر امیرآباد و قادر ترابی از بندر انزلی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

 

در رده سنی 38 الی 42 سال نیز جواد باقری از بندر امیرآباد، رسول خزایی از بندر نوشهر و حمیدرضا تیمور از بندر امام به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

 

در رده سنی 43 الی 47 نیز محمدرضا باقریان از بندر امیرآباد، روح الله هاشمی از بندر خرمشهر و امیر قاسمی از بندر امام مفتخر به کسب مقام اول تا سوم شدند.

 

ودر سنی 48 سال و بالاتر نیز فرید ربیعی از بندر امام ، حسن سلمانی از بندر شهید باهنر و حسین زارعی از بندر شهید رجایی حائز کسب رتبه اول تا سوم شدند.

 

در رشته تیراندازی با اسلحه تفنگ بادی نیز سیامک فتحی از بندر امام، محمد وفازاده از بندر آبادان و محمد یگانه دوست از بندر انزلی حائز رتبه برتر شدند.

 

و در آخرین بخش در قسمت تیراندازی با اسلحه طپانچه بادی آقایان صادق شیبانی شاد از بندر چابهار، مسعود دریساوی از بندر امام خمینی (ره) و محمدعلی شیخی از بندر آبادان به عنوان نفرات برتر شناخته و به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

 

گفتنی است ، عنوان فنی ترین ورزشکار نیز به آقای محمدمهدی قاجار از بندر امیرآباد و جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به بندر چابهار رسید.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد 36 درصدی پهلودهی شناورهای تجاری در بنادر غرب هرمزگان/ ترابری ایمن حدود ۳۹۰ هزار مسافر در مسیرهای داخلی/ نجات ۲۰ دریانورد طی ۴۱ عملیات جستجو و نجات

ش آبان 21 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۷ هزار و ۸۴۱ فروند شناور مسافری در بنادر غرب استان هرمزگان تردد کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری در تشریح عملیات حمل […]
رشد 36 درصدی پهلودهی شناورهای تجاری در بنادر غرب هرمزگان

همچنین بخوانید: