بارگیری نخستین محموله صادراتی مصالح ساختمانی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نخستین محموله مصالح ساختمانی برای ارسال به قراقستان در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بارگیری شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران درباره عملکرد بندر نوشهر در بخش صادرات کالا، گفت: نخستین محموله کاشی و سرامیک در سال جاری با وزن حدود  هزار و 705 تن در بندر نوشهر جهت ارسال به مقصد بندر آکتائو کشور قزاقستان بارگیری شد.

 وی با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردار هستند، تصریح کرد: تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بندر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی، موجب رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور شوند.

   غلات، چوب، کاغذ و مقوا از عمده ترین کالاهای وارداتی و مصالح ساختمانی و مواد معدنی، مواد غذایی و محصولات کشاورزی شامل میوه و کنسانتره میوه از مهم ترین کالاهای صادراتی از بنادر مازندران است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بارگیری و ترانزیت در بندر نفتی خلیج فارس به مرز 2 میلیون تن رسید/ صادرات قیر به عمان، امارات و هند

چ تیر 15 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، یک میلیون و ۵۶ هزار و ۹۳۹ میلیون تن انواع فرآورده نفتی از بندر خلیج‌فارس تخلیه و بارگیری شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی‌ران؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی […]
علیرضا محمدی کرجی‌ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: