نشست مالکان کشتی های ایرانی با مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان/ تقویت توان عملیاتی مجتمع بندری انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نشست مالکان کشتی های ایرانی (دریای خزر) با مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با هدف بررسی و مسائل مشکلات مالکین شناور ها و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود ارائه خدمات به شناورها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در نشست با مالکان کشتی های ایرانی موجود در دریای خزر، اظهار داشت: با توجه به فرصت های ترانزیتی جدید و فعال شدن کریدور شمال-جنوب،  بنادر استان با حداکثر توان و برنامه ریزی مناسب بایستی خود را برای بهره گیری از فرصت ایجاد شده آماده می کند.

وی با اشاره به تقویت توان عملیاتی مجتمع بندری انزلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولویت سرمایه گذاری در تقویت تجهیزات تخلیه و بارگیری است و قصد داریم تجهیزات مورد نیاز را تامین کنیم.

یونسی به اهمیت راه اندازی خط لاینر در دریای خزر اشاره و افزود: ضرورت دارد، حداقل دو فروند کشتی در این زمینه فعال باشد.

وی به ایجاد ترمینال کانتینری در مجتمع بندری بندر انزلی در قالب سرمایه گذاری اشاره و تصریح کرد: در این مورد به دنبال سرمایه گذار هستیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بارگیری پنج نگله به وزن بیش از ۸۰۰ تن از بندر شهید رجایی

چ تیر 22 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه پنج نگله کاپوتاژی بر روی دو فروند شناور از بندر شهید رجایی به مقصد بندر امام خمینی (ره) بارگیری شد. از این تعداد محموله‌های سنگین سه عدد از نگله‌ها شامل مخزن تولیدی فلزی سنگین به وزن ۳۴۳ تن و ۲ عدد نیز ترانسفورماتور […]
بارگیری،بندر شهید رجایی،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: