نجات 6 خدمه لنج باری از خطر غرق در مسیر دبی – بندر ریگ

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عملیات امدادرسانی به شناور سنتی (لنج) مسیر بندر ریگ – دبی و نجات 6 خدمه آن از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح این خبر گفت: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به ایستگاه مخابرات دریایی لاور ساحلی مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی 18 ساعت 18 و 45 دقیقه از بندر عامری به منطقه اعزام شد.

به گفته محمد شکیبی نسب، ناجی 18 ساعت 19 و 30 دقیقه پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد، خدمه موتورلنج مضطر را در جان پناه رویت کرده و شناور به حالت نیمه غرق درآمده است.

وی افزود: ساعت 20 پس از بررسی شناور مضطر مشخص شد امکان شناورسازی لنج مضطر وجود ندارد و بر همین اساس هماهنگی لازم جهت اعزام یک فروند موتورلنج امدادرسان از طریق مالک انجام شد.

شکیبی نسب عنوان کرد: ناجی ساعت 21 و 30 اعلام کرد موتورلنج امدادرسان به موقعیت رسیده و اقدام به انتقال شناور مضطر به سمت بندر عامری کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در ساعت 22 و 35 دقیقه با توجه به پایدار بودن وضعت موتورلنج مضطر و عدم نیاز شناور ناجی، ناجی 18 به سمت پایگاهش بازگشت و پس از پهلوگیری نجات یافتگان را به اسکله انتقال داد.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توسعه تبادلات تجاری و همکاری‌های دوجانبه بین ایران و روسیه

ی آبان 29 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان تومسک روسیه به همراه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بازدید از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های مجتمع بندری انزلی با اشاره به توسعه تبادلات تجاری و همکاری های دوجانبه بین ایران و روسیه گفت: بسیار مشتاق هستیم که نمایشگاه […]
توسعه تبادلات تجاری و همکاری‌های دوجانبه بین ایران و روسیه

همچنین بخوانید: