تقدیر از جامعه دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



همزمان با عید غدیر خم و در شب ولادت امام موسی کاظم(ع) به پاس تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر دریانوردان و کارشناسان دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان ضمن معرفی 25 نفر دریانورد و کارشناس دریایی نمونه، با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در جریان برگزاری جشن تقدیر از جامعه دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان که با حضور دریانوردان پرتلاش و خانواده‌های آنان در محل سالن شهدای خلیج فارس مجتمع بندری امام خمینی(ره)، ضمن معرفی چهره‌های سخت‌کوش در عرصه دریانوردی، با اهدای لوح سپاس از آنان سپاسگزاری شد.

همچنین در جریان برگزاری این جشن که با حضور جمعی از اعضای شورای اداری این اداره کل و خانواده‌های دریانوردان حضور داشتند، با پخش کلیپی که مراحل عملیات خدمات رسانی به کشتی ورودی به مجتمع بندری را به نمایش می گذاشت، دشواری ها و سختی های این حرفه تبیین و  لحظات مفرح و خاطره‌انگیزی با اجرای برنامه‌های هنری آفریده شد.

در این جشن از ٢۵ نفر از اعضای پرتلاش جامعه دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  قدردانی شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غرق شدگان در دریای خزر به ۲۵ نفر رسید/ بیشترین غرق شدگان در آب‌های ساحلی محمود آباد

ج تیر 31 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه علی رجبی در گفتگو با مرین‌پرس اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار اخذ شده از ابتدای خرداد ماه، ۲۵ نفر گردشگر در آب‌های استان مازندران در دریای خزر دچار غرق شدگی شده‌اند.دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران، افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که اکثر غرق […]

همچنین بخوانید: