توافق برای ایجاد کریدور سبز در مسیر‌های دریایی بین 4 کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نمایندگان کشور‌های آمریکا، انگلیس، نروژ و هلند در کنفرانس تغییرات آب و هوایی COP۲۷ متعهد شدند برای ایجاد ارتباطات سبز دریایی کریدور سبز را ایجاد کنند.

به گزارش راد به نقل از مانا، در دومین روز برگزاری کنفرانس COP۲۷ که در شرم‌الشیخ مصر در حال برگزاری است چهار کشور یاد شده توافق کردند یک کارگروه ویژه برای راه‌اندازی کریدور کشتیرانی سبز تشکیل داده و کارشناسان این کشور‌ها به تحقیق و توسعه، هدایت کار‌ها و اجرای پروژه‌های مهم برای تسریع این کار‌ها بپردازند.

مارک هارپر وزیر حمل‌و‌نقل انگلیس در این گردهمایی گفت: ایجاد یک کریدور کشتیرانی سبز کمک می‌کند کشور‌های ساحلی به توافق پاریس پایبند بوده و تلاش خود را برای رساندن دمای زمین به ۱.۵ درجه سانتیگراد تا پایان قرن  به کار گیرند.وی در پایان گفت: کریدور‌های سبز می‌توانند نقش اساسی را در اقدامات اولیه برای اتخاذ فنّاوری‌ها و دستیابی به آلاینده‌های صفر درصد داشته باشند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خط مسافری بندر شهید حقانی به جزیره ابوموسی راه‌اندازی شد

ش آبان 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا محمد حسینی تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از آغاز فعالیت خط مسافری بندر شهید حقانی به مقصد جزیره ابوموسی برای نخستین بار خبر داد و گفت: با شروع […]

همچنین بخوانید:

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرین‌پرس است.