آغاز بازرسی و ثبت قایق ‌های تفریحی بدون هویت درکلوپ ‌های دریایی جزیره کیش

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: فرآیند بازرسی ایمنی و فنی قایق‌های تفریحی بدون هویت درکلوپ‌های دریایی جزیره کیش با همراهی تیم کارشناسی اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران و موسسات رده بندی آغاز شده است.

به گزارش مرین‌پرس، مهدی امامدادی اظهار داشت: فرآیند بازرسی ایمنی و فنی و تفریحی قایق های بدون هویت با همراهی تیم کارشناسی اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران و موسسات رده بندی با هدف  تسهیل در فرآیند بازرسی و ثبت شناورها و حذف تردد مالکان به مرکز استان در اداره بنادر و دریانوردی کیش از روز شنبه 14 آبان ماه آغاز شد. 

وی ادامه داد:  این اقدام در جهت رفع موانع احراز شرایط مالکیت شناورهای فعال متناسب با آیین نامه اجرایی ماده 28 قانون دریایی ایران و دریافت مجوزهای لازم برای ثبت 250 فروند قایق‌های تفریحی زیر مجموعه کلوپ‌های دریایی کیش و در راستای اجرای دستور العمل مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در آب‌های داخلی و سرزمینی کشور انجام می شود .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش افزود: با توجه به استقرار تیم صدور تا پایان هفته جاری تا 25 آبان در این اداره از صاحبان شناورها جهت حضور و تکمیل فرآیند ثبت به همراه گواهینامه ایمنی صادر شده توسط موسسات رده بندی به محل این اداره مراجعه و از فرصت ایجاد شده استفاده کنند. 

به گفته امامدادی؛ با ثبت این قایق‌ها در سامانه جامع دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و دریافت شماره ثبت دائم مشکل تخصیص و دریافت سوخت این شناورها نیز مرتفع می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تلاش برای توسعه زیرساخت ‌ها و رونق بخشی به مناطق ساحلی در بنادر غرب هرمزگان

د آبان 23 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان از ایجاد پایانه لجستیکی و پشتیبانی در راستای تسریع در خدمات رسانی و و افزایش راندمان اقتصادی منطقه غرب این استان خبر داد. به گزارش مرین‌پرس، مرتضی سالاری با اشاره به تردد نزدیک به 15 هزار فروند شناور در […]

همچنین بخوانید: