تعامل شهر و بندر رویکرد جدی سازمان بنادر و دریانوردی/توسعه همه جانبه بندر فریدونکنار در دستور کار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از طرح‌های توسعه ای بندر فریدونکنار بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  علی فتحی به همراه علی اصغر باقرزاده نماینده مردم شهرستان‌‎های فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی از بخش‌های مختلف بندر فریدونکنار بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های دریایی و بندری این بندر قرار گرفت.

سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در جریان این بازدید،گزارشی از آخرین وضعیت تخلیه و بارگیری کالا، طرح های توسعه ای در دست اقدام و مشکلات و چالش های فراروی توسعه بندر فریدونکنار ارائه کرد و خواستار مساعدت لازم برای رفع موانع و مشکلات موجود در این بندر شد.

همچنین در نشست بررسی راهکارهای همکاری شهر و بندر برای اجرای پروژه های مشترک عمرانی که با حضور جمعی از مسئولان محلی  برگزار شد ،عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سیاست سازمان بنادر تعامل شهر و بندر است بر حل و فصل بعضی از موضوعات مطروحه با تعامل مسئولان شهری تأکید کرد.

 علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر در پایان سفر یکروزه خود از محل احداث پروژه‌ میدان بندرگاهی، خیابان ۲۴ متری ساحلی، ساختمان مرجع دریایی، اسکله ها و حوضچه بندر فریدونکنار به صورت میدانی بازدید کرد.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نگاه به دریا و خشکی در کشور در حال یکسان شدن است

ش آذر 5 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ دکتر حسن کامران رئیس انجمن جغرافیای ایران که به عنوان دبیر در «نخستین همایش آمایش سرزمین، با تأکید بر دریا، سواحل و بنادر» که در تاریخ سوم آذرماه جاری در محل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد سخن می‌گفت با بیان اینکه […]

همچنین بخوانید: