بندر آبادان مزین به حضور شهدا شد/ ورود پیکر پاک ۱۱۱ شهید به بندر آبادان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



شناور میلاد حامل پیکر یکصد و یازده شهید دوران دفاع مقدس با استقبال مردم قدر شناس شهرستان های آبادان و خرمشهر از راه اروند رود وارد اسکله بندر آبادان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر بنادر آبادان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای وطن گفت : یک بار دیگر آبادان و خرمشهر حال و هوای دیگری به خود گرفت و امروز ، پیکر ۱۱۱ شهید دوران ۸ سال دفاع مقدس با استقبال اقشار مختلف مردم قدر شناس شهرستان های آبادان و خرمشهر از راه اروند رود وارد اسکله بندر آبادان شد.

مالکی زاده افزود: پیکر پاک شهدا پس از ورود از مرز شلمچه ،به اسکله بندر خرمشهر منتقل و بلافاصله با شناور مسافربری میلاد اروند از آبراه بین المللی اروند، پس از طی  کردن ۱۵ مایل دریایی به بندر آبادان رسید و  شهدای عزیزمان در آغوش مردم قرار گرفتند.

وی ادامه داد : پیکر پاک این شهدای والامقام در مناطق عملیاتی جنوب عراق در استان‌های میسان و بصره کشف شده است و  مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک دشمن در سال ۶۷ است.

گفتنی است ، مراسم وداع با شهدا قرار است امشب ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در معراج شهدای اهواز برگزار شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمل ونقل دریایی کشور مظلوم واقع شده است

پ آذر 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس رییس هیات مدیره انجمن پایانه داران ایران با اشاره به اینکه حمل ونقل دریایی کشور مظلوم واقع شده است، گفت: اشاعه فرهنگ دریایی در سطح خرد و کلان، امری ضروری است که باید در راستای تحقق آن گام برداریم. به گزارش مرین‌پرس به نقل از […]

همچنین بخوانید: