سردار تنگسیری با جانباز دفاع مقدس بیژن مرشدی دیدار کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در منزل «بیژن مرشدی» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، با وی و خانواده‌اش در فضایی صمیمی و محبت آمیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار تنگسیری در این دیدار گفت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن، از خودگذشتگی کردند، اجر و پاداش بزرگی نزد خداوند دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: خانواده جانبازان و بویژه همسران صبور جانبازان نیز که پا به پای آنان، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر از آنها، نزد خدا بهترین اجر و پاداش دنیوی و اخروی دارند.

جانباز «بیژن مرشدی» بیش از بیست سال است که به علت جراحات وارده در دفاع مقدس، وضعیت جسمانی سختی را می‌گذراند.

در این دیدار سردار تنگسیری با پیگیری میدانی حل مشکلات ایشان، با اهداء لوح سپاس، از ایثارگری، صبر و استقامت این جانباز گرامی و همسر صبورش تقدیر و تشکر کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تنگه هرمز بروی ما بسته شود هیچ کشتی از خلیج فارس خارج نخواهد شد

س آذر 22 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز در جشنواره شهید وزوایی در دانشگاه امام حسین (ع)، طی سخنانی اظهار داشت: دشمن فرامنطقه‌ای در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند باید از جسد من و همرزمانم بگذرد تا دستش […]

همچنین بخوانید: