سازمان بنادر و‌دریانوردی؛ غرفه برتر بخش دولتی در ششمین نمایشگاه حمل و نقل

زمان مطالعه: 1 دقیقه



ششمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته به فصل آخر رسید و با ارزیابی داوران، غرفه سازمان بنادر و دریانوردی نیز به عنوان رتبه برتر در بخش دولتی در این نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم اختتامیه و تقدیر از غرفه‌های برتر ششمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و جمعی از معاونین وزیر راه و مسئولان سازمان ها و شرکت های تابعه حضور داشتند.

شاخص‌های انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاهی از منظر هیات داوران ، توجه به تحقق شعار سال در حوزه دانش بنیان، محتوا، جلوه های بصری، ارتباط با مخاطبین و برگزاری فعال پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی مواردی بود که هیات داوران به آن استناد کرد و بر پایه آن غرفه‌های برتر معرفی و تقدیر شدند.

 ششمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه جاری در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. در این نمایشگاه ۳۱۱ شرکت دولتی و خصوصی حوزه حمل و نقل جاده‌ای، دریایی، هوایی، ریلی، حمل و نقل ترکیبی و هوشمند، راه‌سازی و راهداری، فنی و عمرانی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها حضور داشتند.

برگزاری پنل‌های تخصصی مرتبط با حمل‌ونقل و برگزاری میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی روزانه به مراجعه‌کنندگان در تمام شقوق حمل و نقل و برگزاری نشست‌های خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی از ویژگی‌های این نمایشگاه بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری موفق رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بندر شهید باهنر

س آذر 29 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه با هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر دریانوردی ، مانور ترکیبی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با موضوع آبگرفتگی شناور مسافری و اقدامات خرابکارانه در بندر با هدف ارتقاء سطح توانمندی نیروهای عملیاتی در بندر شهید حقانی برگزار […]
برگزاری موفق رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بندر شهید باهنر

همچنین بخوانید: