تبریک سال نو میلادی به خدمه کشتی‌های مستقر در بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



هیأتی از سوی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، با حضور در کشتی های مستقر در بندر نوشهر،آغاز سال نو میلادی(2023) را به کاپیتان و خدمه کشتی ها تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این دیدارها که صبح روز یکشنبه 11 دی ماه صورت گرفت؛ جمعی از مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، با حضور در کشتی های مستقر در اسکله های بندر نوشهر، ضمن تقدیم سبد گل و شیرینی، فرارسیدن عید بزرگ مسیحیان و آغاز سال نو میلادی را به کاپیتان و خدمه کشتی ها تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند که  سال نو سالی سرشار از تندرستی و صلح و صفا برای همه جهانیان بویژه دریانوردان عزیز باشد.

گفتنی است ؛ کاپیتان و خدمه کشتی‌ها نیز، مراتب سپاس و قدردانی خود را از این اقدام ارزشمند مدیر کل و دیگر مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ابراز داشتند.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان دوران کشتیرانی نفتی

ی دی 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه 50 هزار کشتی که در دریاهای آزاد در حال حرکت هستند، روزانه بیش از 5 میلیون بشکه نفت مصرف می کنند که این روند ممکن است به زودی به پایان برسد. چراکه کشتی ‌های تجاری در سرتاسر جهان در شرف وقوع عمیق ‌ترین انقلابی هستند که […]

همچنین بخوانید: