دوره S.O.P فرماندهان و کارشناسان آتشنشانی بنادر کشور در بندر انزلی برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دوره آموزشی آشنایی با استانداردهای عملیاتی آتشنشانی بنادر (S.O.P) با حضور فرماندهان و کارشناسان ایمنی آتشنشانی بنادر کشور به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، دوره آموزشی-تخصصی آشنایی با استانداردهای عملیاتی آتشنشانی بنادر از شنبه ۱۰ دی ماه در سالن آموزش اداره کل بنادر و‌ دریانوردی استان گیلان آغاز شد.

ضرورت ارتقاء و به روز رسانی دانش تخصصی و مدیریتی فرماندهان عملیاتی آتش نشانی بنادر، افزایش قابلیت تصمیم گیری مناسب آنان در مواقع بحرانی، ایجاد نظامی مشخص برای ارائه عملکرد استاندارد در مواقع ضروری و همچنین یکسان سازی روش های جاری عملیاتی در ایستگاه های آتش نشانی کلیه بنادر کشور از جمله  اهداف برگزاری این دوره آموزشی-تخصصی بوده است.

گفتنی است؛ دوره آموزشی-تخصصی آشنایی با استانداردهای عملیاتی آتش نشانی بنادر  (S.O.P) در دو مرحله برگزار می شود که نخستین مرحله آن از ۱۰ لغایت ۱۵ دی ماه به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و مرحله دوم در بهمن ماه سال جاری در بندر نوشهر برگزار می شود.

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه ‌اندازی نخستین خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار

ی دی 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود اولین کشتی کانتینری با ۶۵۰۰ TEU کانتینر با برقراری سرویس منظم کشتیرانی مستقیم از مبدا چین به بندر چابهار خبر داد. به گزارش مرین‌پرس، قاسم عسکری نسب با بیان اینکه اولین کشتی کانتینری با ۶۵۰۰ TEU […]

همچنین بخوانید: