راه ‌اندازی نخستین خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود اولین کشتی کانتینری با ۶۵۰۰ TEU کانتینر با برقراری سرویس منظم کشتیرانی مستقیم از مبدا چین به بندر چابهار خبر داد.

به گزارش مرین‌پرس، قاسم عسکری نسب با بیان اینکه اولین کشتی کانتینری با ۶۵۰۰ TEU کانتینر از مبدا چین به بندر شهید بهشتی وارد شد اظهار کرد: با هدف بهره برداری مطلوب از زیرساخت ها، تجهیزات بندری و ظرفیت های بندر چابهار و توسعه عملیات کانتینری و دسترسی صاحبان کالا به شبکه حمل و نقل دریایی کانتینری؛ ایجاد سرویس های منظم کشتیرانی از مبدا و مقصد بندر چابهار در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در همین راستا بر اساس تفاهم انجام شده با گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سرویس منظم کشتیرانی از مبدا آسیای جنوب شرقی و در ادامه به سایر بنادر منطقه برقرار و اولین کشتی با ظرفیت ۶۵۰۰ TEU کانتینر (شنبه ۱۰ دی) وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد که بلافاصله عملیات تخلیه شناور آغاز شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لایحه تشکیل دادگاه دریایی در نوبت رسیدگی در مجلس شورای اسلامی

ی دی 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل دفتر حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: لایحه تشکیل دادگاه دریایی پس از طی فرایند لازم در قوه قضاییه به دولت ارسال شده که پس از تصویب در دولت اکنون در نوبت رسیدگی در مجلس شورای اسلامی است. به گزارش پایگاه اطلاع […]
لایحه تشکیل دادگاه دریایی در نوبت رسیدگی مجلس شورای اسلامی

همچنین بخوانید: