​آغاز چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور به میزبانی بندر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور با هدف حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی و توانمندی عملیاتی آنان به میزبانی بندر بوشهر از روز شنبه ۱۷ دی ماه آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: هوشیاری و عملکرد به موقع آتش نشانان اعتماد و اطمینان لازم را برای تجار و بازرگانان ایجاد کرده تا بتوانند کالاهای خود را در بنادر کشور تخلیه و یا بارگیری کنند.

محمد شکیبی نسب اظهار داشت: مسابقات آتش نشانی گامی ارزشمند جهت حفظ آمادگی جسمانی و روحیه کار تیمی برای مقابله با حوادث احتمالی است.

وی افزود: آتش نشانان با حفظ آمادگی از طریق تمرین‌های روز مره  منشاء خدماتی برجسته برای جامعه هدف سازمان بنادر و دریانوردی هستند.

بنا بر این گزارش ، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این مراسم با تقدیر از میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در چهاردهیمن دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانی بنادر کشور ابراز امیدواری کرد هدف اصلی این مسابقات شامل ارتقاء آمادگی جسمانی و سطح دانش و مهارت آتش نشانان بخوبی محقق شود.

به گفته عبدالله جعفری، همدلی، صمیمیت و اخلاق مداری سرلوحه کار تمامی آتش نشانان است تا بتوانند نمایندگانی شایسته برای بنادر خود باشند.

گفتنی است ، چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور با حضور ۱۱ تیم از ۱۱ بندر اصلی کشور به تعداد ۱۱۰ نفر روزهای شنبه و یکشنبه ۱۷ و‌۱۸ دی ماه به میزبانی بندر بوشهر برگزار می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حال و روز اقتصاد آبی، تشنگی ممتد در امتداد دریا| نقش خوزستان در اتصال آسیای جنوب شرقی به اوراسیا

ش دی 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمود نواصر؛ بازار: یکی از موضوعات مهم اقتصادی ایران، اقتصاد دریامحور است که باید زیرساخت‌های آن برای فعالان بخش خصوصی آماده شود. دولت باید از طریق ارتباط با همسایگان ایران درحوزه اقتصاد دریامحور، بخش بازرگانی، صنایع دریایی و هم از منظر کشاورزی که به دریا وابسته […]

همچنین بخوانید: