رئیس ستاد سفرهای نوروزی دریایی کشور منصوب شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با حکم علی‌اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس‌نژاد با حفظ سمت مدیرکل امور دریایی به عنوان رئیس ستاد سفرهای نوروزی دریایی کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی در این حکم آورده است: با توجه به کاهش همه‌گیری کرونا و استقبال هموطنان عزیز از مزیت سواحل و جزایر کشور در شمال و جنوب، به عنوان مقصد گردشگری و سفرهای نوروزی در سال ۱۴۰۱، همچنین با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب برای تامین سفرهای دریایی ایمن، امن و نشاط‌آور برای مسافران و گردشگران در سواحل و جزایر کشور، جناب‌عالی به عنوان رئیس ستاد سفرهای نوروزی دریایی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری ارگان‌های مرتبط دریایی کشور، استانداری‌های استان‌های ساحلی، اعضای هیات‌عامل، مدیران و سایر همکاران بنادر تابعه، همه تمهیدات لازم برای تامین سلامت، ایمنی و امنیت سفرهای دریایی و حفظ محیط زیست به عمل آید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۹۰ درصد املاک و اراضی شیلات هرمزگان مستندسازی شد

س اسفند 24 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمود آزاد روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: بیشتر اسناد تک برگی قدیم به اسناد تک برگی جدید تبدیل شده که به رنگ قرمز می باشد و اخیرا ۲ فقره سند مالکیت تک برگی مربوط به بنادر صیادی چیروئیه و بستانه که حائز […]

همچنین بخوانید: