به جای دریای عمان از کلمه زیبای “دریای مکران” استفاده شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از استفاده برخی روسای کشورهای عربی در استفاده از لفظ “خلیج عربی” به جای “خلیج همیشه فارس” گفت: به جای دریای عمان از کلمه زیبای “دریای مکران” استفاده شود.

به گزارش مرین‌پرس، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 18 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن انتقاد از اقدامات نشریه موهن فرانسوی گفت: اظهارات اخیر جواد لاریجانی را تفرقه‌آمیز دانسته و تلاش هماهنگ برخی کشورها در جعل تاریخ را محکوم می‌کند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که رئیس جمهور عراق هم به جای “خلیج همیشه فارس” از لفظ “خلیج عربی” استفاده می‌کند، پیشنهاد می‌کنم به جای “دریای عمان” از کلمه زیبای “دریای مکران” استفاده شود. به یاد  آوریم فرمایش مقام معظم رهبری را که فرمودند نام زیبای مکران را احیا کنید.

سعیدی خطاب به رئیس جمهوری مطرح کرد: با توجه به مشکلات عدیده مردم سیستان و بلوچستان در تأمین نان، بنزین و دارو از رئیس جمهور می‌خواهم نگاه ویژه مورد نظر خود را کنار گذاشته و ما را عادی ببینند، از طلا بودن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت نموده ما را مس کنید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سالانه یک هزار تن ماهی در سرپل‌ذهاب تولید می‌شود

ی دی 18 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقهقصرشیرین- ایرنا- رییس اداره شیلات سرپل‌ذهاب گفت: سالانه یک هزار تن انواع ماهی از مزارع پرورش ماهی در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. منبع

همچنین بخوانید: