۶۰۰ فرصت شغلی برای جوان بومی خرمشهر ایجاد می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با ایجاد بستر و حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی موجب ایجاد 600 فرصت شغلی برای جوانان بومی در منطقه می‌شود.

اسعدی در جریان این بازدید، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری از الزامات توسعه، رونق و پیشرفت است که دولت‌ها باید با ایجاد بستر برای ایجاد آن، یار و همراه سرمایه‌گذاران باشند. 

وی ادامه داد: بنده در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر حمایت کامل خود را از سرمایه‌گذاران اعلام می‌کنم و متعهد هستیم تمام امکانات را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم چرا که موجب ایجاد توسعه برای منطقه و مردم می‌شود. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره فعالیت‌های نتیجه بخش و خوب این شرکت دانش بنیان، گفت: فعالیت این شرکت در راستای عمل به شعار سال است و بندر خرمشهر هر آن چه که نیاز است وارد میدان می‌کند تا کسب و کار در این منطقه رونق بگیرد. 

وی عنوان کرد: امکانات و تجهیزات مناسبی از جمله ترمینال کانتینری و غیر کانتینری و همچنین انبارهای باظرفیت و مساحت گسترده برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان مهیا است که می‌توانند از آن بهره ببرند. 

اسعدی افزود: ما تعهد می‌دهیم که شناورهای این شرکت دانش بنیان در هنگام ورود و یا خروج از بندر خرمشهر با هیچ مشکلی و تاخیری روبه‌رو نشوند و کار تخلیه و بارگیری این تجهیزات موردنیاز بدون نوبت انجام شود. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تاکید کرد: زیرساخت‌های خوبی در بندر خرمشهر وجود دارد که می‌تواند به نحواحسن پاسخگو باشد و در زمینه حمل و نقل دریایی و تخلیه و بارگیری هیچ مشکلی وجود ندارد. 

گفتنی است که نوع کار این شرکت دانش‌بنیان (با حضور سرمایه‌گذاران چینی) تولید کربنات استرانسیوم است که حجم سرمایه‌گذاری اولیه آنها 300 میلیون دلار است که در دو فاز به اجرا درخواهد آمد.  همچنین‌ در این دو فاز حدود 600 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد. 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خودمان عامل اصلی نقش‌ناپذیری بندر چابهار هستیم

چ دی 21 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه  به گزارش مرین‌پرس به نقل از سی نیوز، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در گفتگو با خبرنگار ترابران افزود: «با این وجود، در حال حاضر مسیر انتقال کالاهای صادراتی هند به روسیه از طریق دریای سیاه است که این موضوع بالتبع با توافقات دو […]

همچنین بخوانید: