شناسایی و جذب قطعی محموله‌های 26 صاحب کالای جدید در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



شناسایی و جذب قطعی محموله‌های 26 صاحب کالای جدید در پایانه‌ی کالای متفرقه (جنرال کارگو) مجتمع بندری امام خمینی(ره) انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر ودریانوردی؛  مهران میدری معاون امور بندری و اقتصادی این اداره کل با اشاره به اهداف تدوین شده در راستای توسعه بازار اظهار داشت: 26 صاحب کالای جدید از ابتدای سال جاری در حوزه ورود کالاهای پایانه جنرال کارگو  شناسایی و جذب شدند. 

میدری در ادامه افزود: حفظ، توسعه و پایداری عملکرد اقتصادی شرکت‌های فعال بندری مستلزم ورود و جذب محموله‌های متنوع از طریق بسترسازی و تسهیل فعالیت صاحبان کالای جدید در مجتمع بندری امام خمینی(ره) امکان‌پذیر است.  

گفتنی است؛ مزیت‌های بازرگانی و امکانات مهیای زیرساختی و روساختی در منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی(ره) موجب تسهیل فعالیت صاحبان کالا و صنایع و افزایش ترافیک کالا در آن شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب ایمنی در بنادر

ی دی 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه یکشنبه, 25 دی 1401 از دیگر رسانه‌ها مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: «از طریق نظارت و بازرسی، تلاش می‌کنیم ضریب ایمنی در بنادر را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.» به گزارش پایگاه خبری ترابران، عادل دریس، مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و […]

همچنین بخوانید: