عزم سازمان بنادر برای اجرای دقیق راهبرد اقتصاد دریامحور/ برنامه‌ریزی برای مشارکت بیشتر در انجمن زیرساخت‌های آبی(پیانک)/ رویکرد علمی‌سازی فرایند نگه‌داشت تأسیسات و زیرساخت‌های بندری و دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی فتحی در مراسم اختتامیه همایش آیکوپمس ۲۰۲۲(ICOPMAS2022)، با اشاره به عضویت سازمان بنادر در انجمن زیرساخت‌های آبی(پیانک) به عنوان تنها عضو خاورمیانه در این انجمن قدیمی و مهم، اظهار داشت: برای استفاده بهتر و مطلوب‌تر از فرصت عضویت در پیانک به مشارکت بیشتر و نقش‌آفرین‌تر فعالان و دانشجویان دریایی کشور نیاز داریم.

قائم مقام چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با اشاره به ایده‌ها و دستاوردهای علمی و تازه ارائه شده در این همایش، تاکید کرد: امیدوارم این دستاوردهای علمی به صورت کاربردی در حوزه اجرایی کشور به کارگرفته شود.

وی با اشاره به برگزاری گارگاه‌های علمی و پژوهشی در دوسالانه آیکوپمس ۲۰۲۲، افزود: یکی از کارگاه‌های بسیار خوب ارائه شده در این نشست، طرح توسعه بندر شهید رجایی برای پهلودهی به نسل جدید شناورهای کانتینری با محوریت هوشمندسازی پروژه‌ها بود.

عضو هیات عامل سازمان بنادرودریانوردی با بیان وجود ۴۱ کیلومتر طول اسکله، ۴۲ کیلومتر طول موج‌شکن و اجرای سالانه ۵۰۰ پروژه اجرایی تاکید کرد: یکی از رویکرد‌های جدی سازمان بنادر حفظ و نگهداری این دارایی‌ها است که در این خصوص لازم است علمی‌تر عمل کنیم.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد هرمزگان و انجمن…

چ اردیبهشت 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه در راستای تحقق سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره مندی نظام مند از خرد جمعی و کمک به ارتقاء کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک همکاری و ارتباط فیمابین بین دانشگاه ها و موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی، […]

همچنین بخوانید: