​بررسی مشکلات ایثارگران شاغل در بنادر نوشهر و فریدونکنار/ تقدیر استانداری مازندران از خدمت‌رسانی به ایثارگران در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در نشستی با حضور عبدالله ریاحی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان مازندران و عباس نژاد معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشکلات ایثارگران عزیز شاغل در بنادر نوشهر و فریدونکنار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان در این دیدار که روز سه شنبه ۲۷ دی ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد؛گزارشی از اقدامات و خدمات انجام شده به همکاران عزیز ایثارگر و همچنین اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ارائه کرد.

وی ارائه خدمات مطلوب و پیگیری مسائل و مطالبات و تلاش برای رفع مشکل اشتغال فرزندان عزیز همکاران ایثارگر را از مهم‌ترین دغدغه های خود و دیگر مسئولان اداره کل برشمرد.

عبدالله ریاحی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان و عباس نژاد معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران نیز با قدردانی از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای خدمت رسانی به ایثارگران، ابراز امیدواری کردند که با همکاری های همه جانبه مسئولان، شاهد ارائه خدمات بهتر به ایثارگران عزیز و کاهش مشکلات آنان و خانواده های محترم آنان باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم / پاکسازی ساحل گناوه از زباله

چ دی 28 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقهگناوه – مرین‌پرس – ساحل زیبای ماسه‌ای بندرگناوه از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور به مناسبت هفته هوای پاک، از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد. منبع

همچنین بخوانید: