برگزاری رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد زیست محیطی در بندر فریدونکنار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعیدکیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اعلام این مطلب افزود: رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد اقدامات پیشگیرانه ، زیست محیطی و اطفاء حریق با مشارکت دستگاه های ذیربط استانی و شهرستانی و شرکت های بخش خصوصی فعال در بندر فریدونکنار بر اساس برنامه ریزی و اهداف از پیش تعیین شده صبح امروز با موفقیت در این بندر برگزار شد.

 

وی افزایش مهارت و آمادگی جسمانی تیم های عملیاتی آتش‌نشانی، ایجاد هماهنگی و تعامل بین بندر و دستگاه های برون سازمانی منطقه و پیاده سازی ساختار فرماندهی سانحه بر اساس استاندارد ICS را از مهم ترین اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد.

 

 گفتنی است که رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد زیست محیطی با هدف ارزیابی توان عملیاتی نیرو‌های آتش‌نشان، آماده بکار بودن تجهیزات اطفاء حریق، کسب آمادگی لازم برای مقابله با حوادث اضطراری، مشارکت و تعامل تیم‌های آتش‌نشان شرکت‌کننده در مانور و ارزیابی توان و دانش تخصصی فرمانده در عملیات با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی ذیربط ، روز چهارشنبه سوم آبان ماه در بندر فریدونکنار برگزار شد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

الگوگیری از اصول و فنون تاریخی برای حل معضل آبی ایران

پ آبان 4 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، امنیت آب به عنوان یک مفهوم گسترده به صورت ضعیف درک شده است. ما فقط در مورد داشتن مقادیر کافی آب صحبت نمی‌کنیم، بلکه کیفیت، مقرون به صرفه بودن و دسترسی به آن هم مدنظر است. با وجود اهمیت […]

همچنین بخوانید: