تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی تالاب انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان‌ گفت: سازمان‌ بنادر و دریانوردی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی تالاب انزلی اختصاص داده است.

به گزارش مرین‌پرس، حسین یونسی صبح شنبه در نشست بررسی چالشهای احیای تالاب انزلی اظهار کرد: سازمان‌ بنادر و دریانوردی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی تالاب انزلی اختصاص داده است.

وی افزود: اسناد مناقصه برای واگذاری لایروبی به بخش خصوصی اماده است و در صورت ارایه مجوز نهایی از سوی محیط زیست این کار انجام‌می شود.

وی با اشاره به لزوم رسوب برداری از ۵ پهنه اصلی در تالاب انزلی ادامه داد: با توجه به کاهش یک و نیم‌متری تراز آب دریای خزر و خشک شدن بخشی از بندرگاه انزلی، لایروبی این کانال از تنروز آغاز شده و تا رسیدن به نقطه ایده آل ادامه دارد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی اضافه کرد: در خصوص حذف اسکله شماره ۱۰ بر اساس درخواست سازمان محیط زیست این کار در دست مطالعه است و تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آیا سامانه مدیریت کیفیت در کشتیرانی کار می کند؟

ش بهمن 8 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه زمزمه هایی از کاربست «سامانه (سیستم) مدیریت کیفیت» در حوزه کشتیرانی شنیده می شود که خبر خوبی است اما با اما و اگرهایی همراه است. به گزارش مرین‌پرس، گویا انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، برای استفاده رسمی از یکی از سیستم های کیفیت، برنامه ریزی […]

همچنین بخوانید: