پیام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت عید سعید مبعث

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام علی اکبر صفایی چنین آمده است:

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد . . .

بار دیگر عطر ناب رسالت پیچید و به پیروان نبوت جانی دوباره بخشید.

مبعث، روز برانگیختگی و رویش، روز تولد دوباره انسان و روز تابش انوار توحید بر پهنه گیتی است.

مبعث سرآغاز تجلی انوار اسلام و نابودی بت پرستی به عنوان مظهر و نماد شرک است.

مبعث طلیعه بخش  آغاز نبوت گرامی ترین و بهترین خلقت از سوی خداوند  برای هدایت بشر است تا انسان را برهاند از هر آنچه که غیر خداست .

 و اکنون که بشر در جهانی پرآشوب و خسته و گریزان از تبعیض و بی‌عدالتی است و در تب و تاب مهر و دوستی می‌سوزد، بیش ازهرزمان دیگری نیازمند پیام‌های الهام‌بخش محبت، دوستی و مهربانی است تا فصلی تازه‌ای گشوده شود و  بشر راه کمال بپیماید و مکارم اخلاق، انسان دوستی، شرافت و دانایی زینت بخش حیات انسانی شود.

و بر ما پیروان آن رسول مهر و مودت است تا آموزه‌های متعالی و انسان‌ساز مکتب نبوی را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و با احیا و انتشار پیام‌های حیات‌آفرین آن پیامبر رحمت و پیام‌آور عدالت، زندگی خود و دیگران را معنایی دوباره ببخشیم.

اینجانب سالروز مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت، وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه تلاشگر بندری و دریایی و خانواده بزرگ سازمان بنادر و دریانوردی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای همه این عزیزان، سلامتی، بهروزی و شادکامی را مسألت می‌نمایم.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید هیأت تجاری روسیه از بندر امیرآباد/ بندرامیرآباد فرصتی مناسب برای مبادلات تجاری با کشورهای منطقه

ش بهمن 29 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه یک‌هیأت تجاری روسیه در بازدید از بندرامیرآباد ، این بندر را فرصتی مناسب برای افزایش مبادلات تجاری با کشورهای منطقه عنوان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ نماینده شرکت روسی که  دارای دفاتر فعالی در حوزه صادرات، واردات و […]
بازدید هیأت تجاری روسیه از بندر امیرآباد

همچنین بخوانید: