برگزاری مانور ترکیبی اطفاء حریق و امداد و نجات در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با مشارکت آتش نشانان بنادر سراسر کشور، مانور ترکیبی اطفاء حریق مخازن و امداد و نجات در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، این مانور بر اساس اهداف از پیش تعیین شده و در راستای ارتقاء سطح آمادگی و افزایش توان عملیاتی و فرماندهی واحدهای آتش نشانی بنادر سراسر کشور، روز چهارشنبه سوم اسفندماه در محوطه شرقی بندر نوشهر با موفقیت برگزار شد.

ارزیابی توان عملیاتی نیروهای آتش نشان، آماده بکار بودن تجهیزات اطفاء حریق،کسب آمادگی لازم برای مقابله با حوادث اضطراری قابل انتظار ولی پیش بینی نشده،مشارکت و تعامل تیم های آتش نشان شرکت کننده در مانور و ارزیابی توان و دانش تخصصی فرماندهان در عملیات ، از مهم ترین اهداف برگزاری این مانور بوده است.

گفتنی است که این مانور با مشارکت فرماندهان آتش نشانی بنادر سراسر کشور و با همکاری سازمان آتش نشانی شهرستان نوشهر و یگان حفاظت و اداره اموربندری و حمل و نقل چند وجهی اداره کل و شرکت های بخش خصوصی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر ، با هدایت و فرماندهی عبداله یوسفی سرپرست مهندسی حریق شرکت پتروشیمی بندر امام(ره) و از مدرسان برجسته HSE و آتش نشانی کشور برگزار شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر ملک عبدالله، رتبه دوم سریع‌ترین رشد در دنیا

چ اسفند 3 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه بندر ملک عبدالله در نزدیکی شهر “جده” برای دومین بار در ۴ سال گذشته جایگاه یکی از کارآمدترین بنادر جهان و “رتبه دوم سریعترین رشد” در دنیا را از آنِ خود کرد. به گزارش سی نیوز به نقل از تین نیوز، بندر ملک عبدالله به دلیل […]

همچنین بخوانید: