پیام معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر به مناسبت روز مهندس

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی ضمن تبریک روز مهندس، از تلاش های جامعه مهندسی کشور در بومی سازی و توسعه کشور ​قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام علی فتحی به مناسبت روز مهندس آمده است:

همه ساله روز پنجم اسفندماه تولد یکی از دانشمندان بزرگ و نامی ایران و جهان، خواجه نصیرالدین طوسی یادآور ریشه سترگ، پایدار و کهن علم هندسه و مهندسی کشور عزیزمان می باشد. علمی که شاهد صدورش به سرتاسر جهان بوده و هستیم و صد البته مهندسان به عنوان وارثان این جایگاه، وظیفه ای بس سنگین تر در جهت حفظ جایگاه در عرصه بین المللی دارند.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه مهندسی ضمن تبریک روز مهندس به همه مهندسین گرامی این مرز و بوم  تقارن آن با اعیاد شعبانیه را به فال نیک گرفته، از تلاشها و زحمات این عزیزان علی الخصوص جامعه مهندسین دریایی اعم از پیمانکاران، مشاورین، مراکز دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان، سازندگان تجهیزات بندری و دریایی که به رغم مشکلات عدیده به سبب تحریم های ظالمانه  در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تمامی همت و مساعی خود را به کار گرفته تا به رشد و پیشرفت کشور عزیزمان شتاب داده و با اعتقاد راسخ و تکیه بر دانش فنی و تخصصی داخلی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و “ما می توانیم” را در عمل ثابت نمایند قدردانی می نمایم. سلامتی و موفقیت روز افزون شما را در این راه از خداوند منان آرزومندم.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمایل قزاقستان برای اتصال به آب‌های آزاد از طریق بنادر ایران

ج اسفند 5 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ علی اکبر جوکار در حاشیه بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اظهار داشت: قزاقستان یکی از کشورهای مهم توسعه فعالیت‌های تجاری برای جمهوری اسلامی ایران است. وی با بیان اینکه قزاقستان یکی از صادرکنندگان […]

همچنین بخوانید:

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرین‌پرس است.