پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی درگذشت «خانم ماندانا منصوریان» نماینده ایران در سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و‌شهرسازی و‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی درگذشت « خانم ماندانا منصوریان» از همکاران پرتلاش و خدوم و نماینده دائم ایران نزد سازمان بین المللی دریانوردی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، متن پیام علی اکبرصفایی؛ بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مرحومه ماندانا منصوریان

خبر درگذشت « سرکارخانم ماندانا منصوریان » از همکاران پرتلاش و خدوم و نماینده  دائم ایران نزد سازمان بین المللی دریانوردی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

خانم منصوریان در مدت خدمت در “سازمان بنادر و دریانوردی” و “سازمان بین المللی دریانوردی” با تلاش‌های موفقیت آمیز توانست به مدت دو سال به‌ عنوان معاون کمیته فنی این سازمان که یکی از نهادهای تخصصی سازمان ملل متحد محسوب می‌شود ، خدمت کند و علیرغم بیماری سخت و پیگیری امور درمانی تا آخرین لحظات در جلسات تخصصی آیمو و سازمان بنادر و دریانوردی برای دفاع از حقوق ملت ایران در حوزه بین المللی حمل ونقل دریایی شرکت داشت.

اینجانب همدردی و تسلیت خود را بابت این ضایعه ناگوار به خانواده محترم ایشان، جامعه دریایی و بندری، مدیران و همکاران او در این سازمان اعلام می‌کنم.

از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم .  

علی اکبر صفایی 

معاون وزیر  و‌ مدیرعامل

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نرخ حمل دریایی فولاد ایران به عراق افزایش یافت

ش اسفند 6 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل شرکت گروه ملی فولاد ایران از افزایش نرخ حمل دریایی فولاد ایران به عراق از آبراه اروندرود خبر داد. علی محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مانا افزود: به تازگی حمل دریایی هر تُن فولاد ایران به عراق به ۱۳۵ دلار رسیده است که همین […]

همچنین بخوانید: