انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر مشکل‌ساز شده است/ لزوم تولید یک نرم‌افزار مشترک میان دستگاه‌های ذیربط برای حل مشکل

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تاکید کرد: باید برای هماهنگی و تسهیل در حل مشکل کالاهای متروکه موجود در بندر خرمشهر، یک نرم‌افزار جامع مشترک میان دستگاه‌های اجرایی ذیربط تولید شود.

در این نشست نمایندگان سازمان اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و اداره کل گمرک خرمشهر حضور پیدا کردند.

نوراله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در این نشست با اشاره به وجود کالاهای متروکه در بندر خرمشهر، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات، انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر است که برای بازرگانان و انبارهای بندر خرمشهر مشکل‌ساز شده است.

وی عنوان کرد: وجود این کالاها، باعث اشغال ظرفیت گسترده بندر از جمله انبارها شده است که اگر این مساله حل شود، می‌توان با به کارگیری صحیح این انبارها شاهد توسعه در سطح بندر خرمشهر باشیم. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: مشکل کالاهای متروکه موجود در بندر خرمشهر باید با کمک ارگان‌ها و نهادهای مختلف حل و رفع شود. 

به گفته اسعدی؛ بندر خرمشهر تنها تحویل‌گیرنده کالا است و وظیفه خود را به عنوان مرجع تحویل‌گیرنده انجام می‌دهد اما در فرآیند متروکه شدن کالا، نقشی ندارد و مساله را به مراجع مربوطه اطلاع می‌دهد.

وی تاکید کرد: باید یک کارگروه مشترکی بین دستگاه‌های اجرایی جهت ممیزی موجودی کالاهای متروکه انجام شود. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: مقرر شود که یک نرم‌افزار جامع مشترک میان دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای حل مشکل کالاهای متروکه تولید شود. 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کندی در ساماندهی سواحل به علت تعدد مراکز تصمیم گیری

ی اسفند 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه شما در حال پاسخ به نظر «» هستید. × لغو پاسخ نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود. نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود. منبع

همچنین بخوانید: