بازگشت آرامش نسبی به آب‌های شمال غرب خلیج فارس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

بازگشت آرامش نسبی به آب‌های شمال غرب خلیج فارس

محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: بر‌اساس تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، با کاهش سرعت باد و تغییر جهت آن، آب‌های شمال غرب خلیج فارس رفته رفته رو به آرامش خواهد رفت و شرایط برای تردد شناورها و قایق‌های صیادی و باری در پهنه خلیج فارس فراهم می شود.

وی گفت: از روز یکشنبه آب‌های شمال غرب خلیح فارس پس از چندین روز  مواج و متلاطم بودن‌، به تدریج به شرایط پایدار می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه دمای هوای اغلب شهرهای ساحلی خوزستان همچنان بالای 49 درجه است افزود: احتمال گرد و غبار محلی به صورت موقت وجود دارد.

سبزه زاری افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی‌، هوای شهرهای ساحلی و بندری خوزستان تحت تاثیر مرکز پرفشار جنب حارّه‌ای تا اواخر خرداد ماه گرم و بعضاً شرجی خواهد بود.

شهرهای ساحلی خوزستان امسال به علت تنش آبی و خشکسالی ماه‌های بسیار گرمی را پیشِ رو دارد.

با افزایش دمای هوای شهرهای ساحلی خوزستان در روزهای اخیر، برق بسیاری از شهرهای ساحلی استان با قطع طولانی مدت رو به رو بودند و مشکلات زیادی برای ساکنان این شهرها رخ داده است.

شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع برق خوزستان از ساکنان شهرهای ساحلی خوزستان خواستند برق و آب مصرفی خود را مدیریت کنند تا در روزهای پیشِ رو با قطعی آب و خاموشی برق مواجه نشوند.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ابتلای سه ملوان هندیجانی به کرونا

ی خرداد 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   دکتر داوود رئیسی در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: در جریان بررسی سلامت ملوانان ورودی به کشور و آزمایش PCR سه مورد مثبت ابتلا به کرونا شناسایی شد. وی گفت: هم اکنون مراقبت‌های لازم در مورد ملوانان مبتلا به کرونا با همکاری اداره کل بنادر […]

همچنین بخوانید: