مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان خبرداد:

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از افزایش ۷۱ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در یازده ماه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجتمع بندری انزلی خبرداد و گفت: ترانزیت کالاهای غیرنفتی در این بندر ۴۰۲ درصد رشد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی با اشاره به رشد تخلیه و بارگیری در ۱۱ ماه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت مدت مشابه سال گذشته در مجتمع بندری انزلی اظهار داشت: تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در این بندر با رشد ۳ درصدی و در تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی شاهد رشد ۵۲ درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در این یازده ماه یک میلیون و ۳۷۸ هزار تن  کالا در بندرانزلی تخلیه و بارگیری شده، افزود: این کالاها شامل چوب، آهن آلات، انواع غلات (ذرت، جو و گندم) انواع مصالح ساختمانی (سرامیک و کاشی)، مواد اولیه شیمیایی و فرآورده های نفتی بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به رشد قابل توجه ترانزیت کالا در مجتمع بندری انزلی، خاطرنشان کرد: در بخش ترانزیت کالاهای نفتی و غیرنفتی به ترتیب رشد ۳۳۲ و ۴۰۲ درصدی را تجربه کردیم.

یونسی با بیان اینکه در یازده ماهی که از سال ۱۴۰۱ گذشت، تعداد ۴۶۹ فروند کشتی وارد مجتمع بندری انزلی شده اند، تصریح کرد: ۸ هزار و ۳۸۸ TEU در ۱۱ ماه سال جاری در بندرانزلی تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱ درصد رشد داشته است.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد: حضور ناو تیپ رزمی ذوالفقار در قشم مایه امنیت و افتخار کشور است

چ اسفند 10 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش عصر سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این مطلب را افشار فتح الهی در دیدار با فرمانده ناو تیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه (ندسا) مستقر در جزیره قشم عنوان و اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری […]

همچنین بخوانید: