ضرورت اخذ مجوز بهره‌برداری از اسکله‌های گردشگری خوزستان در ایام تعطیلات نوروزی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به الزام بهره‌برداران اسکله‌های گردشگری به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط قانونی، بر رعایت مقررات در حین بهره‌برداری از اسکله‌های گردشگری دریایی در تعطیلات نوروزی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، صدراله بهرامی معاون مهندسی و عمران این اداره کل با بیان داشت: با توجه به نزدیکی به تعطیلات آغاز سال جدید و پیشبینی استقبال هموطنان از جاذبه‌های گردشگری ساحلی و دریایی استان خوزستان، ضرورت دارد به منظور ارزیابی الزامات و ضوابط ایمنی اسکله‌ها و پیشگیری از حوادث احتمالی کلیه متقاضیان بهره‌برداری از اسکله، سازه‌های ساحلی و دریایی، در ایام باقیمانده تا پایان سال پیگیری لازم را به عمل آورند.

بهرامی افزود: بهره برداران می‌باید ضمن ارائه درخواست کتبی به این اداره کل نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت صدور مجوز بهره‌برداری از طریق درگاه ملی صدور مجوزهای کشور به نشانی mojavez.ir  ( برای بخش خصوصی) و درگاه سازمان بنادر و دریانوردی به نشانی sp.pmo.ir (برای بخش دولتی) اقدام نمایند.

 گفتنی است بهره‌برداری بدون مجوز از اسکله و سازه‌های ساحلی و دریایی، غیرقانونی است و پیگرد قانونی دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بومی‌سازی شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی از سوی فناوران کشور

چ اسفند 10 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه متخصصان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس توانستند برای آموزش هدایت و ناوبری کشتی به افسران دریایی، سامانه‌های شبیه‌سازی‌ای را طراحی کنند که بدون نیاز به حضور در دریا و کشتی، مهارت ناوبری را در افسران افزایش می‌دهد. به […]

همچنین بخوانید: