ورود اولین بخش محموله‌های صادراتی گوگرد برای نخستین بار به بندر امام(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از ورود محموله صادراتی گوگرد به منظور حمل به بازارهای هدف برای اولین بار به مجتمع بندری امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، داود چگنی در این خصوص اظهار داشت: توسعه بازار و تنوع‌بخشی به کالاهای ورودی و خروجی این مجتمع بزرگ بندری در ایجاد رونق این مجتمع بندری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در همین راستا، برای اولین بار محموله صادراتی گوگرد به تناژ 15 هزار تن (پارت اول) جهت حمل به سمت بازارهای هدف (صادرات) در انبارهای بندر امام خمینی(ره) تخلیه شد.

سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان یادآورشد: پیش بینی برای انجام صادرات این محصول سالانه 180 هزار تن است.

چگنی با تاکید بر اینکه بندر امام خمینی(ره) برای بارگیری این میزان محموله از تجهیزات بروزی برخوردار است گفت: این بندر بزرگترین بندر کشور برای بار فله محسوب می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترابری مسافران نوروزی غرب هرمزگان با 31 فروند شناور

س اسفند 16 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از آمادگی 31 فروند لندینگ کرافت و شناور مسافربری طی ایام نوروز ۱۴۰۲در مسیرهای دریایی غرب استان خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مرتضی سالاری با اعلام این خبر افزود: 21 فروند لندینگ کرافت با ظرفیت […]
ترابری مسافران نوروزی غرب هرمزگان با 31 فروند شناور

همچنین بخوانید: