ترابری مسافران نوروزی غرب هرمزگان با 31 فروند شناور

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از آمادگی 31 فروند لندینگ کرافت و شناور مسافربری طی ایام نوروز ۱۴۰۲در مسیرهای دریایی غرب استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مرتضی سالاری با اعلام این خبر افزود: 21 فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل 902 دستگاه خودرو و 10 فروند شناور مسافری با ظرفیت یک هزار و 265 صندلی آماده ترابری مسافران نوروزی در بنادر غرب استان به مقصد جزیره کیش است.

 وی با اشاره به آمادگی بنادر غرب استان هرمزگان در موج سفرهای دریایی نوروز 1402بیان کرد: تکریم مهمانان نوروزی، رضایت مسافران و افزایش ایمنی ترددها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران درپایانه ها و نقاط گردشگری  در اولویت قرار دارد. 

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اضافه کرد: بنادر غرب استان در ایام تعطیلات نوروز در راستای کاهش سوانح دریایی از طـریق بهبود کیفیـت ایمنی شناورها و آموزش خدمـه شناورهای مسافری و با استفاده از تجهیزات مخابراتی مدرن و شناورهای جستجو و نجات، آب‌های تحت پوشش را تحت نظارت و پوشش قرار می‌دهد.

شایان ذکر است ستاد هماهنگی خدمات دریایی سفر – کمیته حمل و نقل دریایی ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه همزمان باسراسر کشور در استان هرمزگان نیز فعال بوده وبه ایفای مسئولیت‌های حاکمیتی و نظارتی خود مبادرت می نماید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایجاد ظرفیت 30 هزار تنی پرورش ماهی در قفس

س اسفند 16 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه ایجاد ظرفیت 30 هزار تنی پرورش ماهی در قفس میلاد پاشازاده کد خبر : 1339 ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ مدیر کل برنامه‌ریزی و بودجه شیلات ایران: در ایران بیش از ۳۰ هزار تن ظرفیت برای پرورش ماهی در دریا (در قفس) ایجاد شده.

همچنین بخوانید: