مسافران از سفر دریایی چارک به کیش خودداری کنند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی گفت: با توجه طوفانی شدن هوا در بندرلنگه انجام سفر دریایی از چارک به کیش تا روز دوشنبه متوقف شده است‌.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی نادر پسنده اظهار داشت: در بندر خرمشهر ۸ پست اسکله تفریحی روز گذشته به بهره برداری رسید و مانور امداد و نجات دریایی برای ایمنی سفرهای دریایی در این بندر برگزار شد.

به گفته سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی، سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر آبادان و اروند کنار از ابتدای اسفند تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار زائر دفاع مقدس را پذیرایی کرده است. 

به گفته این مقام مسئول سازمان بنادرودریانوردی؛ در بندر امام خمینی بازدید از بندر در ساعات تعیین شده برای همه مسافران نوروزی فراهم است و انجام سفر با شناورهای تفریحی نیز در منطقه‌ به صورت یک روز درمیان امکان پذیر است.

پسنده ادامه داد: در بندر بوشهر هم از اواسط هفته ترمینال مسافری این بندر آماده ارائه خدمت به تمامی مسافران است و تاکنون گزارش ترافیک در منطقه بوشهر یافت نکرده است و از اواخر هفته ترافیک قابل توجه مسافران نوروزی در بوشهر مشاهده خواهد شد.

وی گفت: در بندر لنگه که به عنوان مسئول غرب استان هرمزگان از روز گذشته باهوای خراب مواجه شده و این هوا باعث شده که سفرهای دریایی از چارک به کیش و از بندر آفتاب به کیش متوقف شود و پیش بینی می شود که تا اواخر یکشنبه ادامه یابد و تقاضا داریم تا صبح روز دوشنبه به چارک و بندر آفتاب برای حرکت به سمت کیش را انتخاب نکنند و منجر به توقف آنها خواهد شد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سردار تنگسیری به جمع راهیان نور پیوست

ج اسفند 26 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز جمعه از یادمان شهدای والفجر ۸ بازدید کرد و به جمع راهیان نور پیوست. عملیات بزرگ والفجر ۸ با رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» در جبهه جنوب در منطقه فاو […]

همچنین بخوانید: