نوروزگاه شهرستان بندر شادگان در بندر تجاری شادگان برگزار شد/ نماینده شادگان: بندر شادگان پشتوانه رونق تولید و ایجاد درآمد برای اهالی منطقه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه



نوروزگاه شهرستان بنادر شادگان در قلب تجارت بنادر کوچک- بندر تجاری شادگان – به همت اداره بندر و دریانوردی شادگان و اداره میراث فرهنگی شادگان بر روی عرشه شناور تجاری برگزار شد.

در این آیین، بخشی از دستاوردهای تجاری بندر شادگان به عنوان یکی از بنادر کوچک کشور برای رونق کسب و کار محلی و اقتصاد دریا محور منطقه تشریح شد.

همچنین در فضایی پر نشاط که با استقبال مسافران نوروزی نیز همراه بود، برنامه های فرهنگی مختلفی با مشارکت هنرمندان برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد نیز در این آیین “نورزگاه شهرستان بندر شادگان قلب تجارت بنادر کوچک” اظهارداشت: با تلاش هایی که با جدیت دنبال شد، برق و فیبر نوری به عنوان یکی از زیرساخت های ضروری در بندر شادگان ایجاد شد.

به گفته وی، تامین آب پایدار این بندر از طریق طراحی پروژه های عمرانی در دست اقدام است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین به فرآیندهای طی شده برای توسعه اسکله بندر شادگان اشاره کرد و گفت: این بندر به عنوان یکی از شاخص ترین بنادر کوچک کشور، ظرفیت مطلوبی برای پشتبانی از رونق تولید بخصوص صنایع پایین دستی را دارد.

وی تصریح کرد: در کنار توسعه اسکله این بندر با هماهنگی های وزارت کشور، راه اندازی بازارچه مرزی شادگان نیز در دستور کار قرار دارد.

ناصری نژاد ادامه داد: راه اندازی بازارچه شادگان به واسطه فعالیت ته‌لنجی و کالای ملوانی با جذب گردشگران مختلف در اقتصاد قشرهای مختلف این منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

وی فعالیت های گردشگری در شادگان را با شتاب رضایت بخشی عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون روستای صراخیه از توابع بندر شادگان به یکی از قطب های گردشگری استان خوزستان تبدیل شده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به موفقیت پیش آمده در جزیره صراخیه، ایجاد منطقه گردشگری دیگری در این شهرستان پیشنهاد شده که بررسی های لازم شروع شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شناورهای سبک از رفت و آمد در تنگه هرمز و خلیج فارس خودداری کنند

پ فروردین 3 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه وی ادامه داد: آسمان استان هرمزگان صاف تا کمی ابری و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر خواهیم داشت. رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: از ساعت های بعدازظهر و شب شدت باد شمال غربی افزایش بیشتری خواهد داشت و تا ساعت های پایانی […]

همچنین بخوانید: