سفر دریایی حدود 10هزار مسافر طی 9 روز گذشته در مناطق تحت پوشش بندرامیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی بندرامیرآباد از سفر دریایی 9 هزار و 864 مسافر ، طی 9 روز گذشته در سواحل تحت پوشش این بندر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ حبیب اله طالبی به سفر دریایی 9 هزار و 864 مسافر در قالب هزار و 644 سرویس تردد با قایق های تفریحی ایمن و دارای پلاک ثبتی از 25 اسفند تا 4 فروردین در سواحل تحت حاکمیت این بندر اشاره و تصریح کرد در ستاد طرح تسهیل سفرهای دریایی بندرامیرآباد ، تمام تمهیدات لازم در بالاترین سطوح ایمنی جهت سفر ایمن هموطنان پیش بینی شده است.

معاون امور دریایی اداره کل بندرامیرآباد با بیان اینکه طبق اعلام و تأکید ستاد طرح تسهیل سفرهای دریایی، تمامی قایق های تفریحی می بایست بر اساس آخرین گزارش های پیش بینی هواشناسی استان و در شرایط جوی مساعد فعالیت کنند ، از مسافران خواست به هیچ عنوان از شناورهای غیر مجاز برای ترددهای دریایی استفاده نکنند و در صورت اضطرار دریایی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامیرآباد به شماره 1550 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1402 از پلاژهای شهر تاریخی فرح آباد تا پلاژ مروارید نکا در مجاورت بندرامیرآباد از 24 اسفند آغاز و به مدت 20روز ادامه خواهد داشت.

 شهرستان بهشهر دارای جاذبه های گردشگری ، طبیعی و تاریخی فراوانی همچون عمارت صفی آباد ، باغ عباس آباد ، غار هوتو ، چشمه عمارت و شبه جزیره میانکاله می باشد که بندرامیرآباد به عنوان یک بنگاه اقتصادی کم نظیر همانند نگینی در محدوده جغرافیایی این شهرستان می درخشد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رکورد جدید تخلیه‌وبارگیری کالا در بندر انزلی پس از ۵ سال

ی فروردین 6 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۱ شاهد رکوردشکنی بندر انزلی در حوزه تخلیه‌وبارگیری کالا بودیم، گفت: افزایش ترافیک دریایی و تقویت تجهیزات بندری مهم‌ترین اهدافی بندری و دریایی استان گیلان در سال ۱۴۰۲، است. حسین یونسی در گفتگو با پایگاه […]

همچنین بخوانید: