نگاهی به عملکرد کمیته سفرهای دریایی هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه
نگاهی به عملکرد کمیته سفرهای دریایی هرمزگان

نگاهی به عملکرد کمیته سفرهای دریایی هرمزگان

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از PMO؛ حسین عباس‌نژاد رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان در تشریح شمار تردد مسافران دریایی از زمان اجرای طرح سفرهای دریایی(۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱) تا پایان روز یازدهم فروردین اظهارداشت: طی این مدت سه میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۸۸ مسافر و گردشگر در جزایر استان جابجا شده‌اند که از این تعداد سه میلیون و ۸۱ هزار و ۱۲۸ نفر مسافر و مابقی گردشگر هستند.

وی ادامه داد: از سه میلیون و ۶۴۹ هزار و ۶۸۸ تردد مسافر و گردشگر، ۲۱۱ هزار و ۱۵۸ نفر تردد مربوط به روز یازدهم فروردین ماه است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از زمان اجرای طرح سفرهای دریایی تا پایان روز ۱۱ فروردین ماه نیز ۹۹۵ هزار و ۸۰۹ نفر مسافر از بنادر پهل و لافت به سرزمین اصلی و بالعکس جابجا و تردد بیش از ۲۶۶ هزار خودرو به ثبت رسیده است.

عباس‌نژاد افزود: طی این مدت نیز ۳۰۶ هزار و ۱۹۳ نفر مسافر از بندر شهید حقانی و ۱۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر مسافر نیز از مسیر چارک به جزایر و بالعکس رفت و آمد داشته‌اند.

وی اعلام‌کرد: همچنین تا روز یازدهم فرروردین ۴۸ هزار و ۹۶۷ نفر مسافر در بنادر پهل و لافت تردد و ۱۹ هزار و ۱۴۶ مسافر نیز از طریق بندر شهید حقانی و بالعکس جابجا شده‌اند.

گفتنی است؛ طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی سال ۱۴۰۲ از روز ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجمع عمومی نوبت دوم انجمن مهندسی دریایی ایران سی ام فروردین ماه برگزار می شود

د فروردین 14 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مجمع عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران در نوبت اول به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا به نوبت دوم در تاریخ 30 فروردین ماه 1402 موکول گردید. به گزارش مارین نیوز، مجمع عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران که عصر روز 24 اسفند ماه 1401 با […]

همچنین بخوانید: