پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر بندرانزلی/ کاهش ترافیک و تردد راحت‌تر کامیون‌های بندری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در راستای بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر شهرستان بندرانزلی، ۷۰ درصد اراضی آن خریداری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین یونسی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان از آزادسازی بخشی از خیابان بایندر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اداره کل و تعامل شهر و بندر خبر داد و اظهار داشت: اداره کل به منظور کمک به کاهش ترافیک شهری و تردد کامیون‌های بندر، این پروژه را در دست اجرا دارد.

 

وی با بیان اینکه این پروژه از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ آغاز شد، خاطرنشان کرد: اراضی که در مسیر تعریض این خیابان بودند توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خریداری و یا در حال تعیین تکلیف هستند.

 

یونسی افزود: تا ۲۶ فروردین ماه ۷۰ درصد از این اراضی خریداری شده است و ۳۰ درصد باقی مانده آن نیز در حال مذاکره و خریداری است.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مورد اعتبار این پروژه تصریح کرد: مساحت قطعاتی که باید تحت مالکیت بندر باشد، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع است و پیش بینی می کنیم برای خرید این اراضی و اجرای پروژه مذکور حدود ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

 

گفتنی است، روز گذشته مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به همراه معاونین “فنی و مهندسی” و “برنامه ریزی و توسعه” از پروژه بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر شهرستان بندرانزلی بازدید بعمل آوردند.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار مؤسسه بیمکو نسبت به افزایش سفارش ساخت کشتی‌های…

ی فروردین 27 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سفارش ساخت کشتی‌های کانتینری در طول ۲.۵ سال گذشته به ۸.۶۱ میلیون teu رسیده که با مدت زمان ۷.۵ سال گذشته برابری می‌کند. این کار ممکن است در آینده موازنه عرضه و تقاضا را در این صنعت بر هم بزند. به گزارش سی نیوز به نقل […]

همچنین بخوانید: