آغاز تست سیگنالینگ در آبهای سیستان و بلوچستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه
آغاز تست سیگنالینگ در آبهای سیستان و بلوچستان

آغاز تست سیگنالینگ در آبهای سیستان و بلوچستان

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای انعقاد قرارداد تست سیگنالینگ باند VHF و HF در آبهای تحت نظارت استان سیستان و بلوچستان و با توجه به اهمیت و نقش ارتباطات دریایی به ویژه در شرایط اضطرار، عملیات تست سیگنالینگ باند VHF و HF در مناطق تحت نظارت این استان آغاز گردید.

سید احمد هاشمی در گفت وگو با ایسنا- افزود: پایش فرکانسی و شناسایی نقاط کور رادیویی و اطمینان از کارایی و راندمان بالای تجهیزات رادیویی موجود در ایستگاه های رادیویی این استان از اهداف این عملیات سنجش تجهیزات رادیویی است.

وی بیان کرد: این عملیات با حضور و نظارت کارشناسان مجرب ارتباطات دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و کارشناسان ارتباطات دریایی این اداره کل از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ آغاز و پس از بازدید از کلیه سایت های رادیویی موجود در استان و دستیابی به اهداف مورد انتظار به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمادگی فنلاند در تبادلات تکنولوژی‌های نوین و آبزی پروری

پ فروردین 31 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ کاری کاهیلوتو در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: فنلاند به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا، آمادگی بالایی برای مبادلات تجاری با ایران به عنوان یک کشور بزرگ و غنی دارد. وی افزود: بوشهر یک‌ بندر […]

همچنین بخوانید: