آغاز برگزاری دوره جدید اردوهای راهیان پیشرفت با میزبانی ایزوایکو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فصل تازه ای از اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آگاهی بخشی نسل جوان کشور از دستاوردهای انقلاب مقدس اسلامی با حضور بیش از 150 دانشجو از سراسر کشور و به میزبانی ایزوایکو بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور آغاز شد..

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در جریان اولین دوره از اردوهای راهیان پیشرفت سال 1402 طی مراسمی با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، دکتر بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی دولت، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، مهندس دوستی استاندار هرمزگان و  جمعی از مسئولان استانی ، از دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار و پیشگام در برگزاری این اردوها تجلیل و تقدیر شد.

لازم به ذکر است مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران سال گذشته بیش از 4000 نفر دانشجو و دانش آموز را در قالب اردوهای راهیان پیشرفت پذیرش کرده است.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایده پردازی برای اقتصادی شدن بنادر کوچک

ش اردیبهشت 16 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساماندهی وضعیت تشکیلاتی و تامین نیازهای ساختاری از اولویت‌های این سازمان برای بنادر جنوبی کشور است. حسن بیک محمدلو در نشست شورای برنامه […]

همچنین بخوانید: